asell03 Neden tadı bu kadar kötü 5aylık kızım kilo alımı az olduğu için başladık süt alerjisi var smilac elecare verdi doktor öğürüyor neden öğürüyor diye ben tadına baktım çocuk haklı ben zor yuttum küçücük bebek nasıl içsin bunu 😖
zeyzey77 asell03 Geçmiş olsun benim bebeğimde alerji yok ama bir yerde okumuştum. Bu alerji mamalarının numuneleri oluyormuş denemelik. Hangisinin tadını beğenirse doktor onu veriyormuş. Bir sorun isterseniz
Digdem_ asell03 bende aynı marka kullanıyorum cnm bende meraktan bi yudum almışyım bütüm gün yemek yiyemedim😀 vanilya şurubu aldık biz 3 4 damla yapıp verince içiyordu alışınca kestim dr söylemişti banada
06Angara_08 asell03 ayy bende kızımda almıştım almaz olaydım daha vermeden yapar yapmaz kaplamıştı odayı kokusu ertesi gün götürüp iade ettim bozuk mu acaba diye hiç vermedim kızıma normal mamalarla alerjik mama farklı mı olur bilmiyorum ama kızımda hep hipp kullandım hem gaz problemi olmadı hemde güzel kilo aldırıyordu
asell03 Deletedmom896 deneyin dedi bu kilo aldırmazsa başka deneriz dedi duruma göre değişecek ama sormak gerekiyor tabi belki içer vanilya tozu ile
Fatmabkdmr Canım alerji mamaları hep öyle bizdede öyle oldu. Ben vanilya yağı ile tatlandırıp verdim bir süre sonra alıştı şimdi içiyor şade. Aynı zamanda da ben diyet yapıyorum emziriyorum. Dene sende onu inşallah içer 🤲🏻🤲🏻
asell03 Fatmabkdmr ben de emziriyorum emzirme sonrası veriyorum ki doyup beni emmeyide tekrar red etmesin diye deneyeceğim
asell03 zeyzey77 elinde olan en iyi mamayı verdi tat olarak 2çeşit vardı onun tadı çok kötü dedi elecare verdi
zeyzey77 asell03 İçine tatlandırıcı ekleyenler var sorun isterseniz. Arkadaşımın da bebeği sevmiyordu istemiyordu. Zamanla alıştı ama o alışana kadar biraz fazla zorlandılar. İnşallah kolay alışır
asell03 zeyzey77 bana kalsa hiç başlamam mamayada işte düzenli kilo almadığı için mecbur kaldım bi ay fazla alıyor bi ay az en sonunda başlattı mamaya 😔
2002 asell03 Cok koyunca icmiyordu bir çorba kaşığı kadar koyordum .biz başladığımızda aynı sizinki gibi beş aylıktı. Şimdi bitti gibi şükürler olsun.insallah sizde atlatacaksiniz .