Ezgi2727 Fazla emzirdiyseniz süt üretimi artmıştır o memede . Her seferinde en son emzirdiğiniz memeden başlayıp süt bitince diğer memeye geçmek gerekiyor . Sağda fazla diye aynı memeye yüklenmeyin , eşit emzirin düzelir . Sağı emzirdiğinizde solu da sağarak eşitlenene kadar dengelemeye çalışabilirsiniz .