Öncelikle herkese selamlar
4 ay 7 günlük bebeğim var , çok aşırı kusmaları sonucu teflü tanısı koyuldu . Tüm ilaç tedavilerini denedik maalesef bir işe yaramadı , kilo alımını etkilemediği icin doktorlar pek önemsemiyor .
Çok çok aşırı kusuyor , günde kaç sefer sıkıyafet değiştirdiğimi ben bile bilmiyorum .
Szilere sorum şu
1- hangi tedaviler ile geçti size ?
2-ne zaman azaldı veya geçti ?
Şimdiden teşekkür ederim