Melekkanne İstanbuldayım daha açmadım evim de büyük güneş alıyor ama evim sıcak o yüzden şuan şimdi açarsam bebeğim sıcağa çok alışır hem kışın napıcam :) o yüzden biraz daha bekliyorum
aytunceymenim Damla648 Kasım başı aömauı düşünüyoruz kalın giyiniyoruz ev güzel güneş aldığı için şimdilik üşümüyoruz😃
HonKiPonKiDoNiNo Damla648 İstanbuldayim 1 haftadir aciyorum sadece yatak odami, ev aslinda sicak ama yatak odasi sibirya bizim acilmamis haliyle 20 dereceye indi bile daha simdiden.