Merhabalar 2,5 yaşında kızım var, ve son iki haftadır inanılmaz derecede inat ve devamlı şekilde öfke nöbeti geçiriyor 1 saat boyunca sakinleşmiyor acaba dönemsel midir diye düşündüm aynı yaşta olup aynı şeyleri yaşayanlarınız var mı aranızda iyi geceler herkese