Brsnysr Nisaoz ben ilk günden beri Dr tavsiyesi ile verdim mama +meme gidiyordu ama kaynatılmış soğutulmuş su önceleri 1-2 çay kaşığı şimdi 7 aylık kendi istediği kdr içip maşallah
canimoglumm7 Nisaoz oğlum 8 aylık doğdu ilk aylar mama ve meme birlikte gittik. 3. Aydan sonra mamayı kestik. Ancak ne mama içerken ne sonrasında 6. Aya kadar ek gıdaya geçene kadar su verme dedi. Meme emdiği için su ihtiyacını karşılıyor dedi. Çok şükür bi sorun yaşanmadım da. Doktorum prof du bu arada.
AsyaninAnnesiiii Nisaoz sadece anne sütü ile besleniyordu kizim. 2 çocuk doktoruna gittim. Birisi su ver dedi, digeri verme dedi. Bende arada verdim su 1 2 çay kaşığı kaynatılıp soğumuş su verdim. Malesef ki doktorlarda kendi aralarında çelişiyorlar.