Kizlar aklıma bisey takıldı.
Oglum doğduğundan beri çok hareketli bir cocuk. Çamaşır makinesine cok ilgi duyuyor ve salonda sehpanın etrafında döner surekli ,kamyonunu da alıp onunla döner. Baska otizm belirtisi yok güler goz temasi var, ce ee oynar, saklanır, taklit eder, eşek nasil yapiyo dediğimde anırır sıpa. Baba ,tren,mama, hala, bazen anne de der. İki saniye yerinde durmaz surekli biseylerde ilgilenir. Sizin bebekleriniz nasıl? Boşuna mı evham yapıyorum acaba sehpanın etrafında 15 tur fln atıyordur heralde en çok buna takılıyorum. Bu arada bebegim 16 aylik. Cevaplarsanız sevinirimm lütfenn 😔😔