Benim kızda 2 yasina giricek bu ay oda öğle uykularını red ediyor 🤦🏻♀️geç ogle uykusuna yatıyor yattığı zaman 23.00 buluyor uyuması 10.30 gibi uyanıyor öğle uykusu düzeninin bozulmasida benide etkiliyor inşallah bırakmaz düzene girmeyince bi çocuk çok zor belki kardeşinden heveslenir uyur ama 4 yaşında tekrar o düzene gidermi hiç bilmiyorum kolayliklar diliyorum 🤗