Kızlar bebeğim 2.5 aylık, bi fotoğraf çekimi yaptırayım dedim burnumdan geldi uyumadı bi türlü çok huysuzlandı. Gözü açık çıksın uyumasın böyle çekin dedim onda da hep ağladı🤣 başka gün tekrar deneyeceğiz, kadın dedi ki bir dahakine uykusuz getirin dedi ya da ilaçlar var bebekleri uyutmak için onlardan alıp içirin dedi biraz saçma geldi bana fotoğraf için çocuğa bişeyler içirmek. Öyle bişey yapamam. Siz çekim yaptırdınız mı uyutmayı sakinleştirmeyi nasıl başardınız