Miniminimini bikaç gündür instagramda kehribarla ilgili riskli şeyler okudum ama biraz abartıldıgını düşünüyorum. Doğdugundan beri kullanıyorum kızıma şuan 17 aylık ve hiçbir zararını görmedim açıkcası. Diş çıkartırken asla eziyet çekmedik. Her bünye farklı derler ama abimin kızı da kehribarsız 5-6 tane diş çıkarttı sürekli ateş ve huzursuzluğu oldu. Aynı dönemde ona da aldık oda rahatladı.