Aleynablt Kızlar merhaba bebeğim 7 ay 7gunluk ve hala desteksiz oturmuyor emeklemiyor bile hala yuvarlanıyor sadece dönüyor kime sorsam çok geç kalmış diyor ne yapmam gerekiyor oturtmaya çalışıyorum ama durmuyor 🥺
1lina1anne Aleynablt cokmu gec kalmissss onlarin bebegi 40inda kostu galiba yaraabbim yaa benim bebegimde tam anlamiyla 8 aylikken oturdu dusmeden artik 9.ayda emekledi 14 aylikken yurudu suan 18 aylik herseyi mukemmel ne iatiyor bu insanlar bu bebeklerden anlamiyorum yaaaa
Ebraryz Aleynablt on aylık olucak bebegim dokuz aylıkken yeni yeni oturdu daha bir haftadır dizleri üzerinde emeklemeyi ögrendi sürünüyordu acele etmeyin bosuna otutturmaya calısmayın ögretilecilecek birşey degil çünkü kendisi hazır oldugunda oturur :)
Asyayse Aleynablt ay zaten şu gec kalmış diye anneleri endiselendiren kadınları bogazlayasim geliyor. bebeğinizi siz tanırsınız. kizim 7.5 aylikken kısmen desteksiz oturmaya başladı arkasına kirlent koyuyordum. ve ayrıca 11.ayda emeklemeye 17.ayda yürümeye başladı herkes geç kalmış diyordu ben gayet normal doktorumuzda normal görüyor diye cevap veriyordum. sonuç olarak her çocuk ayni değil suan kizim herseyi yapıyor anlıyor yürüyor 🥰
Duygusuz Aleynablt 7 ay 17 günlük oglum dönmüyor da oturmuyor da bende korkuyorum ama her bebegin gelişimi farklı eger Dr sorun yok diyorsa korkmayın. Elbet yapacaklar
Yengecanne_ Bebekler dördüncü aydan itibaren oturmaya yavaş yavaş alıştırılır.Sizi korkutmak istemem ama doktora gitmeniz gerekiyor omuriliğine vs bakılsa iyi olur.Mesela ellerinden tuttuğunuzda kendini kaldırmak istemiyor mu?
Aleynablt Yengecanne_ kendini kaldırıyor ayakta da duruyor ellerini tutunca ama ne yaptıysam onu uzun süre oturmaya ikna edemedim. geçen oturdu kendi başına ama sürekli sağa sola saldırmak istediği için kendini yere atıyor anlamadım vallahi nasıl olucak :(
Aleynablt Ebraryz yani geçen gün oturdu kendi başına mama sandalyesinde de oturuyor ama sürekli birşeylere meşgul sürekli karıştırmak, kurcalamak istediği için yere yatıp sürünüyor canım
Yengecanne_ Tekrar okuyorum ama oturmuyor yazmışsınız.Eğer emeklemiyorsa Üzülmeyin dokuzuncu aya kadar yolu var.Benim oğlum da kucağımdan inmediği için geç emekledi.Oturma konusunda da arkasına yastık koymaktan, devrilmesinden bahsediyorsanız onlar da normal canınızı sıkmayın
yoncaaaa Benim oğlum 8aylık oturdu desteksiz kulak asmayın her Bebek farklıdır bazı ipuçları vereyim çamaşır sepetin içine oturtun varsa mama sandalyesi yada evin ortasına bir battaniye serin önüne oyuncakları koyun. Yanlarına arkasına yastık koyun uzandığı oyuncakları biraz ayak ucuna koyun uzana bildikçe uzansın sırt kasları gelişmesi lazım günden güne oyuncakları biraz uzak tutun o uzandıkça yetişmeye çalısmiş olacak 8aya geldiğinde bir bakımısınız tek oturuyor ben öyle yaptım
Saresi Aleynablt 8 aya kadar normal diye biliyorum. Ama bunu desteklemek için sepete kutuya oturtmayı öneriyorlar. İnstagramda bir sürü fizyoterapist var sayfalarına bakabilirsiniz 🌸
Begimai Aynen her bebek farkı mesela benim kızım 7 ay 10gunluk. 5.5ayinda başladı emeklemeye ve bir ay önce oturmayı öğrendi. Şimdi de koltuktara ,masa ve sehpaya, örümceğin e tırmanarak kalkıyor ayağa.
1lina1anne Aleynablt ya birakin takmayin elbet oturucak 8.aya kadar oturmamak normal lutfen takmayin gec olsun guc olmasin
ebannezm glcncbn korkuyorum yavaş yavaş dogunca oturabilir yazacak biri diye. Kesinlikle bir bebek 4.5 aylıkdan sonra kendi kucagında hafif hafif 5 aylıkdan sonra destekli oturtulmalı. 8. Aya kadarda normal desteksiz oturmaması. Bazı anneler çok erken başlıyor oturtmaya o yüzden bebişleri cabuk ögreniyor. Çabuk ögrenmesi mühim degil ayında yapsın yeter.
Arzum_35 Aleynablt benim kızımda 7 aylık 3 günlük emeklemiyor desteksiz oturamıyor öyle dıyenlere acelemiz yok canı nezaman isterse oZmaan dıyorum
Bsrsyy94 Aleynablt bebeğinize 1 ay daha zaman verin belki sizde benim gibi oturma alıştırmalarına geç başlamış olabilirsiniz. Bebeğim 7. Ayın sonuna doğru desteksiz oturabildi. 11 aylıkta emekledi. Her çocuğun gelişimi farklı benide böyle korkutan cümleler duyuyordum fakat korkulacak bir şey yok zamanı gelince inanın birden bire oluveriyor🤗
Angel_45 Aleynablt cnm tabi doktoruna söylersin ben mesela 5. Ayda ilk kez kısa süreli oturttum 8. Ayda falan desteksiz oturabildi 11+3 mu neydi o zaman emekledi 16 ay 3 gunlugux daha yurumuyoruz 3 aydır sıralıyor her istediğine ulaştığı için yurumemizde gecikti zaten sakın bile bebek birde her bebek emeklemez