Busranurduman123446 Sevgili anneler bebeğimde doğuştan sol gözünde göz yaşı kanal tıkanıklığı var masaj ve antibiyotik kullanıyoruz şuan 6aylık hala devam ediyor çapaklanma ve akma bebeğinde aynısı olan var mı? Sizce geçer mi 😦
Evrem94 Busranurduman123446 bizde aynıyız kuzum. Benim kızımda 6 aylık doktora götürdük antibiyotik damla verdi ama geçmedi. Doktorlar bunu normal karşılıyorlar. 10 aya kadar geçmezse ameliyat dediler ama işinde iyi bir doktor bulabilirsen ameliyatsız halledilebiliyor. Şuanda yavaştan geçmeye başladı bizde
eylulnisa_20 Busranurduman123446 bizimde öyleydi canım ben daha 4-5 aylık olmadan sürekli burun deliklerini temizledim ve masaj yaptım geçti
kadirefeninannesi Busranurduman123446 bizim de öyleydi denemediğimiz damla kalmadı yazın denize soktum geçti.arada çok az oluyor ama kesinlikle faydası oldu denizin
glcncbn Busranurduman123446 benim ilk kızımda vardı. 1 yaşına gelmeden geçti. Sürekli masaj yapıyordum. Kaynamış soğumuş su ve pamukla siliyordum. Her silişimde pamuğun farklı tarafını kullanırdım. Gece temizlerdim sabah gözlerini açamazdı çapaktan yavrucum. Çok şükür geçti.
msalih0304 İlk doğduğunda vardı fuchitalmic kullandık geçmişti 2,5 aylıkken tekrar oldu yine kullandık birdaha da olmadı ama düzenli kullanmak gerekiyo geçer canım
Musnil Benim de 2 ay 7 günlük bebeğim var cumartesi oldu hemen doktora gittim damla verdi gecti ama çarşamba günü konturole gidicem tekrarlıyo mu ki
Melekkanne Busranurduman123446 bizimde oldu 2 ay 18 günlük kızım ilk başka hastaneye götürdüm enfeksiyon dedi damla verdi bi kaç kez tekrarladı içim rahat etmedi dünya göze götürdük tıkanıklık var dedi tek bi damla sıktık geçti ve göz masajı yap dedi her gün yapıyorum çapaklanma olmuyor tek damla geçirdi şükür 6. Ayda kontrole götürcem
Lilababymom Busranurduman123446 arkadaşımın bebeginde vardi doğuştan. 1 yasa kadar geçmediği için doktor küçük bir operasyonla açtı gecen hafta. 1 yasa kadar kontrol edin umarım açılır da gerek kalmaz böyle bir işleme
mervedmr Busranurduman123446 Benim kızımın da doğuştan iki gözünde vardı. Size tavsiyem antibiyotik kullanmayın bir işe yaramıyor anca enfeksiyon durumunda kullanın. Göz masajı yapın bol bol. Bizim bi gözümüz 6ay gibi diğeride 8-9 ay gibi açıldı diye hatırlıyorum