uykucuguzel 10 buçuk aylık bebeğim her gün en az 2kez dışına taşırıyor. Çok fazla küçük çiş yapiyor. Bir bakıyorum dolduruvermis anlamıyorum. Nasıl yol izlesem. Su an uyuyor yine doldurmuş ve Su an yine dışına taşırmış
selambensid uykucuguzel bir çok bez denedim bacım en son prima aldım benim kızımda senin oğlan gibi hiç taşırmadı memnun kaldım
ozgesahiiin uykucuguzel Bezi buyukse ve kalitesizse ondan da olabilir.Babasi kizima buyuk bez almis hergun hergun b+kuyla ugrasiyodum afedersin😀simdi hem tam bedenine gore olani hemde sleepy aldim cok rahatim
EmineB10 uykucuguzel ya bezinizi değiştirin ya da numarasını büyültün. Ben molfiks püre soft kullanıyorum hiç sızdırmıyor
Asel0436 uykucuguzel BİM’in bezlerini kulanın onlar. Taşımıyor Benimde. Kızım öyleydi bütün markaları denedim bim iyi çıktı bide. Gece. 1 kere. Değiştiriyorum yani size. De. Tavsiye ederim uykucuguzel