rumgayy oğlum 13 aylık. Gündüz 22 derece evin içi uzun kollu sweet, yelek ve altına uzun eşortman giydiriyorum. Gece de uzun kollu pijamalrını giydiriyorum. Yaklaşık evin sıcaklığı gece 19-20 derece falan oluyor sanırım ondan tam emin değilim. Çift battaye örtüyorum ama