Prensescik Baranbtl eğer iri bebekse 24 36 ay al derim bn 2 yaşındaki kizima 17 kilo boylu bide 4.5 yaş aldim sadece paçası biraz uzun oldu ama beden olarak tam oldu
Melankoli Baranbtl hiç sevmem emanet gibi duran büyük kıyafetleri. Zaten seneye giyemeyecek ve artık çok hızlı büyümüyorlar. O yüzden kalıba göre 12-18 veya 18-24 alıyorum. Tam oluyor.
Kiziveannesii Ben kızıma 18-24 alıyorum biraz kolları uzun oluyor o kadar kışın tam olur kızımda en son 10800 dü
Kk41 Baranbtl 12 kilo 11 aylık bebeğim 12 18 aldım bi kaç tanesini 18 24 boydan çok uzun geldi emanetçi gibi oldu. Bi kaç ay sonra anca.18-24 olur yine bir nebze 24 36 aşırı büyük olur