Ocakta 5 yaşında olcak oğlum gece tuvalet işine bir türlü alışamadı varmı bizim gibi olan kaldırmasam kaçırıyor genelde bi ara bakıyorum iyi gibi düzene giriyor gibi hissediyorum sonra bi bakıyorum yine bozulmuş elinde değil bilerek yaptığı bisey yok ama kendisi icinde benim icinde yorucu ne zamana kadar böyle gidecek bakalım bu arada genetikmis aynı zamanda bu durum maalesef babada da varmış bendede oluyodu küçükken hatta bi yere gitmeye utanıyodum ya kaçırırsam diye 6 aylık bide kızım var hem ona kalk hem ona kalk kimi zaman yorgunluktan alarm sesini bile duymuyorum oğlumu tuvalete kaldırmak için sonrası malum hem üzülüyorum bişey de demiyorum ama ne zaman düzelir diye bekliyorum :/