Duygualmina ayni benimki 😂😂😂 o soyluyor ben cevap veriyorum kalbini kırmadan. Sen yapamiyosun diye degil de oyle bi korumacı tavirlari oluyor büyüklerin, kaynanalarin falan... soyle neden yaptığını kapat konuyu konusturma kimseyi. Sen susarsan konusurlar, de mesela ayaklarinin hava almaya ihtiyaci var vs diye. Uzmanlar zaten corap bile giydirmeyin diyor, patikli alt giydirin yeter diyorlar. Hem bebek elinden ayagindan degil gogsunden belli eder üsudugunu, bunu soyleyin kapatin geçin... yoksa susmuyorlar, bizim beynimiz saman dolu ama onlarinki her seyi bilecek kadar iyi calisiyor 😂 esine de is yukle cocugu ver bulasiga yardim etsin falan... ben diyorum yemek mi yaparsin bebege mi bakarsin falan diye o da is yaptığı ya da bebege baktığı icin daha anlayışlı oluyor is yapmayan adam ev isi yorgunlugunu bilmiyor malesef