Be_Bu_Ko Valla ertesi gün aldık denedik kaç gün oldu pes etmeden veeye çalıştık bugün biraz içer gbi oldu bide babaannesine bırakıyoruz oraya alışsın diye gündüz gidip görüyoruz ise gidiyoruz sonra yine gelicez vs diye anlatıyoruz bakalım olacak gbi ama bu seferde beni unutucak diye korkuyorum kafası karışıcakmış gbi geliyor bilmiyorum ya çok zormuş bu işler