Pln1994 Göbekte kanama olduysa mutlaka doktor görmeli annesi . Kabız olduysa 2 mamada 1 kez yarım çay kaşığı has zeytinyağı kullanabilirsiniz . (Doktor önerisidir) Bebeğinizin kilosu /56 yaparsanız ne kadar mama içmesi gerektiği ortaya çıkar . Mamanın sindirimi anne sütüne göre daha zordur 3 saat aralıkla vermeniz gerekir . Sütünüz için damlalar,çaylar var onlara bakabilirsiniz . Bol su,yeşillik ve uyku sütünüzü arttırır . Her emzirmeden sonra da sağım yaparsanız hem sütünüz artar hem de kanallarınız tıkanmaz . Sağlıkla büyüsün yavrunuz . 🌸