Mrb anneler, bilgisi olan vardır belki. Bu ay adetim çok geçti ve olmuyorum da. 5 ay önce sezaryen doğum yaptım, doğumdan sonra düzenli oldum hep. En son Ağustos 20 de oldum en geç 32-33 günde oluyodum. Bu ay eylül başında korona geçirdik antibiyotik falan kullandım 1 hafta. Bugün 45 gün oldu hala olmadım. Korunuyoruz ama yinede 1 hafta gecikince test yaptım artık silik çizgi bile çıkmadı. Doktoruma yazdım geçen Perşembe stresten olabilir olmazsan 1 hafta daha gel bakalım bi dedi. Başına böyle bişey gelen var mı? Emzirmeden mi antibiyotikten mi neyden olmuyorum acaba🤦🏻♀️