selim-im İyi geceler hanımlar kokopatik alıcam aranızda kullananlar var mı acaba kalıpları nasıl bir numara büyük alsam nasıl olur acaba?
Nilguny selim-im ben kullanıyorum 3 tane eskittik numarayı bir numara büyük aldım sorun olmadı hiç, ancak şuan aynı ürünlerden e bebek kendisi çıkardı kalite görünüş hep aynı ve daha uygun artık oradan almaya devam edicem.
demirboy selim-im ayağını ölçün 13 cm e 21 22 diyo ama ben 23-24 aldım bir tık büyük ama çıkmıyor da kalın çorapla gayet güzel tam oluyor. Trendyolda resime bakın son resimde ölçüler var
selim-im demirboy büyük olunca ayakta dönme yapıyor mu canım bizimkinde 13 cm 21 tekabül ediyor 22 alsam mı diyorum acaba
demirboy selim-im hayır olmadı çıkmıyor ayağjbdan ben kalın çorap giydiriyorum yerler soğuk bizim tam oluyor öyle