Esranurr CaglaC Bu ebeler anneleri korkutmasa olmuyor hiç korkma annesi 😊 Bana şey dedi düşün Hidrosefali de olabilir yani 😂 🤦
CaglaC Esranurr yaaa hey allahimm 🤦♀️ gerçekten artık kime neye inanacağız şaşırdık Her zaman hemen kötüsünü söylüyorlar zaten ufacık şeyden nem alıyoruz sonra düşün düşün duruyoruz
Esranurr CaglaC Valla aynen öyle sapasağlam hiçbir problemi olmadığı halde binbir şüphe düştü aklıma eve geldim sürekli bir araştırma içine düştüm hiç bekletmeden ertesi gün sabahına doktora götürdüm o içimi rahatlattı
trn-mom55 CaglaC canım 3 ay bitikten sonra istediği zaman kapanabilir sadece baş çevresi kontrolünü ihmal etmeyin. Korkma bi şey olmaz inşallah bir çocuk doktoruna daha danış
CaglaC trn-mom55 öyle yapicam sağlık ocağında aksatmadan takip ediliyor zaten egeye tekrar sordum bi sorun görseydim zaten söylerdim merak etme normal herseyi dedi