Sadilek 3 ay 10 gunluk oglum var bugun inek sutu alerjisi teshisi koyuldu. Kilo alimi durdugu icin doktor acil olarak mamaya baslatti ama aptamil as al dedi onu da okudum ama hic kimse onermiyor. Sizin önerebileceğiniz mama var mi?
Emine Sadilek alerji maması farklı oluyor diye biliyorum ayrıca rapor çıkartılıp devlet karşılıyor çünkü normal mamalardan daha pahalı. Arkadaşımın kızında var ordan biliyorum
G_ADAN Sadilek golden goat. Keçi sütlü. İnek sütü alerjisi olanlar kulla ıyor genelde bi doktorunuza sorun derim