Busbus52 Arkadaşlar fisher price nin piyanolu oyun halısını almak istiyorum hatta aldım 2kere iade ettim modlar bırbırıne karışıyor 20dakıka muzik 20sanıye bıle çalmıyor ebebekden aldım boyle sorunla karşılaşan oldumu başka sıteden mi almalıyım ?
Melankoli Busbus52 kaliteli pil koymayınca öyle oluyor. Ben de beatbo alıp bozuk diye geri götürünce söylemişlerdi. Duracell extre güçlü pil aldım düzeldi
0307 Busbus52 bizde piyanolu almayı düşünüyoruz yorumları okumak için yorum yaptım cevaplarsınız bildirim olarak ekranıma düşecek teşekkür ederim şimdiden
Klymeneninatlasi Busbus52 ikinci el aldım ben Allahtan hiç sorun yaşamadık kesintisiz çalışıyor sanırım yeni modellerde bu sorun daha fazla
Busbus52 BBmom bılmıyorum pili değiştirmedim aldığımda öyleydi kurmadan iade ettim acaba tekrar alıp pil değiştirsem düzelirmi ki sizce
Busbus52 BBmom aldığınızda öylemiydi peki mesela 1de ama basıyosun 3 de gibi ayarı sonra kendı kendıne şarkı soylerken 20sanıye bıle surmyo duruyo 1 2 3 sevıyeşer bırbırıne karışıyor keisn pilden midir nezamannaldınız
Busbus52 BBmom 1den üçe atlıyormuydu peki mesela 1de ama üçgen diyor ona göre alayım pilini değiştiririm
BBmom Busbus52 yok hangi ayardaysay onu söylüyor. Sadece 1 deyken biraz çalıp susmaya başladı bizimki . Öncesinde gayet uzun uzun çalıyordu. Pilini değiştiremedim bi. Bu akiam değiştirip bilgi vereyim size sorun sizde de buysa. Ama sanrm sizin bahsettiğiniz farklı ben yanlış anladım. Bizde mod karışması olmadı.