Alparslanbebek_1 Ben bebeğimi normal her türlü tarafa yatırıyorum kendiside sağa sola dönüp duruyor ama kafasıı sanki yukarı doğru sivri bir şekilde duruyor gibi nasıl yatırırsam öyle sivrelmez sekli bozulcak diye korkuyorum
Derinn67 Alparslanbebek_1 bişey olmaz korkma benm kızımda yanlardan basık gibiydi sürekli yan yatıodu ama şimdi gayet düzeldi 5aylk olduk evham yapma
Aybars-45 Alparslanbebek_1 benim bebeğimin kafasıda öleydi doktor önerisiyle kafa yastığı aldım düzeldi 4 aylık gayet güzel oldu kafa yapısı
Zelzele Alparslanbebek_1 bnimde oyyledi ama bn farkedince müdahalede bulundum cunku gecer diyolar ama kaladabililir siz bebeğin kafasının basina bi yastık koyun uyurken surekli oraya temas etsin cok sukur ben düzelttim ,
Seymaay Alparslanbebek_1 daha çok küçük benimkinin de arkası baya sivriydi yan yatırmaktan şuan 4 aylık gayet düzgün. Öyle çokta dikkat etmedim ama anca oturuyor kafa kemikleri ondan öyle
Alparslanbebek_1 Derinn67 evham yapmıyorum ama herkes söyleyince sivri mio oluyor acaba diyor insan 😏
Alparslanbebek_1 Seymaay herkes farkediyor aynu seyi söyleyip duruyo kafası sivri falan diye canımı sıkıyorlar
Seymaay Alparslanbebek_1 banada diyorlardı canım 3. Aydan sonra kendiliğinden düzelmeye başladı baktın düzelmiyor dikkat edersin yanındayken filan arada dik yatırırsın
bbmoms Alparslanbebek_1 bana da herkes aynı şeyi söyledi aile hekimliği kızdı hatta nasıl yatiriyorsun hep mi yan diye ama kendi dönüyor napayım dedim 5 aylık oldu benim mı gözüm alıştı bilmiyorum da itici gelmiyor şu an en son muayene de kendi çocuk doktorumiz kafa yapısı öyle yatırma ile alakası yok yaradılış öyle diyim dedi yani yan yatırdın sırt üstü yatırdın hiç önemli değil dedi nasıl olursa artık siz de evham yapmayın o yüzden sağlıklı olsunlar da gerisi boş
Alparslanbebek_1 Zelzele yastıksızda. Yatırıyorum yastıklı da ama işte sanki arka tarafı dğz kalıyor gibi
kirmizibasliklikiz_ Alparslanbebek_1 ay benim kizimi gorsen şok olurdun.. muz gibiydi upuzun arkaya dogru.. şok olmustum.. sirt ustu yatiramiyordum hep yan yatiyordu.. iyice uzayacak diye korkuyordum ama zamanla duzeldi.. herkes sasirdi nasil duzeldi diye 😂 zamanla geciyor
bbmoms Alparslanbebek_1 biz dün nöroloji ye gittik mr a randevu verdiler bizim farklı bir durum ama bıngıldak kapanmış mr da belli olcak inşallah suturlar kapalı değildir dua edin bizim için
Alparslanbebek_1 bbmoms İnşllah öyle bir durum söz konusu değildir dua ediyorum miniğe sen de annesin bol bol dua et annesi üzülme
bbmoms Alparslanbebek_1 umarım öğrendiğim den beri mahvolmuş durumdayım nasıl yaparız nasıl olur bilmiyorum bensiz hiç durmuyor ameliyat yoğun bakım hakkımızda hayırlısı olsun
bbmoms Alparslanbebek_1 Pazartesi goruscez doktorla ama dışarda da baktırdım on sütür kapanmaya başlamış tamamen olmasa da doktor da ameliyat onercek öyle gözüküyor hakkımızda hayırlısı olsun