2girlsmom Haceryaman hem yanagında hem belinde var. 2 yaşında hala geçmedi yüzündeki hafif kırmızımsı belindeki kahverengi
Muhasebeciana Haceryaman sizinki gibi degil ama ayaginin altinda kirmizilik var bendede sol bacagimda zeytine benzetiyorum ben dogdugumdada ayni boymus simdide ayni boyda beni rahatsiz edicek gibide degil oyuzden aldirmadim hic
BalKavanozu Haceryaman Benimde oğlumun kolunda üzüm büyüklüğünde bir leke var ama açık kahve gibi 20 aylık hala duruyor
Beybiligirl Bizde ki kahverengi degil. alninda ve dudak ustunde kirmizi lekeleri var 2 yasa geliyor gecmedi :)
Besteblgn Bizimde popunun bir tarafı mor sanki düşmüş morarmış gibi bişey geçmedi hiç doğum lekesi dedı doktor