Arkadaşlar merhaba bebeğim 7 aylık. Bu zamana kadar hepberaberdik.bugün yarım gün işe başladım. Bakıcı ablamız da sık sık bir aydır gelip gitti alıştırdım. Ama genel olarak giderken vedalaştık ağlamadı, yokluğumu bugün hiç hissetmedi sanırım hiçbir fikrim yok. Aşırı güleç bir bebek. Bazen insan yabancılıyor ağlıyor alıyorum susuyor. Bazen odadan çıktığımda ağlıyor bazen ağlamıyor. Diyorum annesi olduğumu bilşyor mu acaba ya da beni sevmiyor mu. Genel olrak ama çok sıcakkanlı bir bebek hele çocuklara bayılıyor. Tabiki arkamdan ağlamasını asla istemiyorum en son isteyeceğim şey ama aklıma takılıyor beni tanımıyor mu acaba diye