Kizlar yakin zamanda etrafinizda prim gunu eksik olmasina ragmen toplu para yatirarak emekli olan birileri var mi sartlar neydi bunun icin devlet boyle hak tanirsa mi yapiliyo bi akrabamiza sorduk eksik prim gununu parayla satin alamazsin dedi ee toplu para odeyerek nasil emekli olunuyo onu anlamadim