Bende aşağı yukarı o civarlarda kullanmıştım relaktaz gaz gidericiyle birlikte kullandım ikisi de çok iyi geldi aguline zaten çocuğu sakinleştiriyor uyutuyor içinde yok yok rahatlatıcı olarak 😊 4 aylığa kadar kullandım hatta dr a sıkıntısı olduğunda daha sonra da kullanabilir miyim diye sorduğumda kullanabileceğimi söylemişti zaten aguline bitkisel bir karışım