Sadekahvem Merhaba 😊 koltuk örtüsü almak istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız örtü cinsi nedir? Instagram veya internetten tavsiye edeceğiniz bir sayfa var mı??
ebz09 Sadekahvem normal bi tuhafiye gibi biyerden tanesi 50 tlye 2 tane kaymaz koltuk örtüsü aldim ben çok memnunum sadece 30da yıkamak ve yumuşatıcı kullanmamak gerekiyormus
KaderturanAlp Sadekahvem altı sünger gibi olan örtüler var koltuğa yapışıyor resmen 2 yıla yakın oldu kullanıyorum hiç birşey olmadı
Sadekahvem ebz09 çevremde alabilecegim yer yok. Keşke olsa alsamda kurtulsam. Krem renk koltuk takımımim her gun silmekle ugrasyrm
ebz09 Sadekahvem benimki koyu gri ona rağmen basedemedim yaa almak istemedim baslarda ama mecbur kaldım bulursam aynısını link atayim
ebz09 Sadekahvem https://m.trendyol.com/bb-concept/balik-sirti-kaydirmaz-tay-tuyu-koltuk-ortusu-su-yesili-p-44570163?boutiqueId=61&merchantId=421977&gads=true&tyutm_source=google&tyutm_medium=cpc&tyutm_campaign=x:home_y:ev_z:ev-tekstil_t:pla_smart_shopping_new_buyer_test&gclid=CjwKCAjwzOqKBhAWEiwArQGwaEaaP0u1csC9kEW1oCz0l9OGcqcMiHejUdBIGQCY712ihev58VE67xoC0xsQAvD_BwE Rengine kadar aynısını buldum
Zehraazzz Taze1mom geçiriyor Ama kayma falan yok bana görümcem hediye almıştı ozamanlar bebeğim yoktu beyaza yakın renk al dedim şuan kullanamiyorum koyu renk alicam 😄
BARTUMOM Sadekahvem ben sünger olanı hiç sevmedim kullanamadım halıdan kalkan tüyü bile yapıştırıyor üstüne ve hemen tulerdi yada benim aldığım örtü iyi çıkmadı tay tüyü olanı 2 yıldır kullanıyorum çok güzel ve de hiç kaymiyorda
Zehraazzz Sadekahvem evet güzel diğerlerine göre sadece tuyleniyor biraz yumuşatıcı falan koyulması iyi olmuyormuş ama deniycrm bende