Oznuratm evet en güzelini yapmışsın hem ihtiyacı olan insanlara yararınız olmuş olur tebrik ederim sizi. Geçen bir anne sıfırı 90 lira olan emziği fiyatlara zam geldi diye 120 liraya satıyor. Hemde bebeğine denemiş tutuyor mu diye tutmayınca satmak istemiş. O alırken 90a almış ama şuanki sıfır fiyatları 140 falanmış o da 120 den satışa koymuş. Sadece güldüm ve yazık dedim.