Oğlum 4 aylıkken emziği kendi kendine bıraktı ama hala uykuya dalmada sorun yaşıyor 40 kere kalkiyor 8,30 da gece uykusuna geçti ama şimdiye kadar 6 7 kere kalkmıştır her seferinde meme verincede catlicak gibi oluyor karnı eeee ee yapiyorum kısa bir süre sonra uyuyor ama ne yapmam lazım, emzige tekrardan zorlayarak alistirsam daha kolay uykuya geçer mi, 8 gibi ari mama da yedirdim aç oldugunu düşünmüyorum ama neden kalkıyor bilmiyorum