talula 52 günlük bebeğim var çok kustuğu için doktora gittik reflüsü olduğunu öğrendik . Gaviscon kullanıyoruz birde bebelac thikener kullanıyoruz ama gaz sorunumuz arttı :( bize önerileriniz nelerdir
mirayilkayy talula benimde bebeğimde var reflü yatağı aldım bir de besledikten sonra hemen yatırmıyorum kucağımda dik tutuyorum aptamil ar kullanıyoruz bir de