Umudum35- Bebeklerinize ilk adım ayakkabısı ne aldınız ve ne zaman aldınız. Yani yürümeye başladıktan sonra mı aldınız yoksa daha taytay ayağa kalkmaya çalışırken mi aldınız.
Cheddar Umudum35- yürümeye başladığında almıştım ayağı 23 olduğu için kifidis tercih ettim ilk adımda. Diğer markalar 22ye kadar yapıyo
bikerem Umudum35- henuz 1 yasina girmedi oglum 9 aylik yurudu ayagi 19 du,once vicco aldim,sonra bilekli vicco,bir kac tane de ilk adim ozelligi olmsyan yani anatomik olmayan markalar aldim. Yani taytay yurumesi ve bagimsiz yurumesi ayni zamanda oldy
Oznuratm Yürümeye başladığı zaman ilk baby walk aldım e-bebekten daha sonra ortopedik spor ayakkabı aldım
Umudum35- Mircet maşallah erken yürümüş. Şuan 11 aylık benimki ama koltuk kenarlarında gidiyor sadece. Ve yürümeye niyeti yok sanki. Nasıl desteklesem acaba yürümesi için.
Muhasebeciana Umudum35- henuz almadim ama yakin zamanda alicam kizim 1 yasinda artik baya baya yurume arkadasiyla falan yuruyor koltukta siraliyor ne zaman desteksiz ilk adimlarini atar ozaman alicaz Vicco alicaz hatta kaynanam alicak ilk adimini atsin hediye dedi 😃😃
Umudum35- Muhasebeciana aaa bunu çok tuttum. Dur bende diyim kayınvalideme adımını atınca annecim hediye al diye :) çok makbul bence hediye alınması :)
Muhasebeciana Umudum35- hahahha aynen canim valla cok makbul bir hediye cidden 😃😃😃 daha dun kaynanamdaydik kizimi yurutuyorum hadi kizim artik yuru bak desteksiz ben senin yerinde olsam hemen yururum annecim bak babaannen ayakkabi alcak sana falan dedim 🤭🤭🤭 kendi dusundu sagolsun gecen telefinda konusurken desteksiz ilk adim atsin ayakkabisi benden dedi ayyy hediye seylere bayilirizzzz dimiiij 😃😃😃
Mircet Umudum35- benim kızım bana yapışık geziyordu sürekli kesintisiz kucak.Hatta brn hiç yürümeyi öğrenemez diyordum çünkü yere bırakamıyordum bile.Orta sehpa ve ona aldığımız küçük koltuk arasında tutunup tutunup adım atmaya başladı 😂 koltuğunu çok seviyor hâlâ 😂 sonra birden bire yürüdü biz şok
Umudum35- Muhasebeciana yaa dur hele ben de gidim Bi kayınvalideme kim alcak kim alcak oğluma ilk adım ayakkabısı diyim :) artık bişiler olur :) :) yani umarım inşallah :)
Umudum35- Mircet aaa ne güzel. Hadi inşallah darısı bizim başımıza olsun. Koltuk kenarlarında sıralamakta n ve bulduğu her yüksekliğe çıkmaya çalışıyor çok tehlikeli halleri var. İnşallah kazasız belasız kendi yürür artık. :)
Oznuratm Xkimbilirkim evet memnun kaldım şuan canım ama şuan ortopedik spor ayakkabı aldım onunla yürüyor