newlife21 benim oğlum da 3 aylık. Çok reflüsü vardı, bebeğim de iri bir bebek 2 farklı markanın reflü yatağı var ikisine de sığmıyor o yüzden ince bir yastık yapıp kullanmaya başladık. Şimdilik reflüyü azalttı bir sıkıntı da yaşamadık ama bir sağlık problemi yoksa boşuna yastık kullanmayın bence