Meliasaa-28 Yeni doğan değilse hamazınc krem kullan içinde çinko olduğu için iyi gelir travazol yaşına uygun değil kortizon oranı yüksek birde cilt yenilenmesini istiyorsan fito krem kullan ben eczane çalışıyorum uzun zamandır gelen hastalarıma önerdim.
Busraata Meliasaa-28 teşekkür ederim fito işime yaramadi daha önceden travazolu da dr önermişti zaten hamazinci mutlaka yarn deneyeceğim çook teşekkür ederim
Meliasaa-28 Ama kendi kızımın da var şuan pişiği 38 günlük mustela bepanthol dışında bişey kullanmıyorum ben nasıl geçecek bilmiyorum gaz çıkarırken çok ağlıyor
Haticedmr Busraata benimde aynı şekilde oğlumun poposu çok kötü pişikti benim ıslak mendilim sleppy yeni doğan olmasına rağmen ben altını her degistirdigimde ıslak mendilimi yıkıyorum ve zeytinyağı sürüyorum çünkü pişik kremleri bazı bebeklere yaramıyor bence bunu denemelisin 😊