Heyecandorukta tamamen aynı durumdayım ben de. Bu aşamaya geçebilmenize çok sevindim inşallah bir gün ben de yapabilirim. 22 ayı bitirdik hala aynı. Öğle uykusuna geçerken, artık uyurken değil uyanınca emicez dedim yatağa yattık sarıldık şarkı söyle hikaye anlat 2 saat geçti, uykudan bayılacak hale geldi ama uyumuyor. Anne anne emme emme diye ağlıyor içim acıyor. Nasıl yapacağım diye kara kara düşünüyorum ben de. Öneriniz varsa çok sevinirim.