Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 16 günlük. Sütümü sağmıştım bebiş uzun süre uyuyunca göğsüm ağrıdığı için. Daha sonra tezgahın üzerine koydum biberonuna döküp. Baya bir soğumuştu havada soğuk zaten. Soğuk şekilde bebeğime verdim. Dokunur mu acaba pişman oldum sonradan