Mery28 3.5 aylık oğlum ctesi antibiyotiğe başladı yarın kontrolümüz var kaka sayısında epey artıs ve yaygın pişik var bu ne zaman geçer bilgisi olan var mı probiyotik kullanıyorum ishalinide toparlar umarım :( basına gelen varsa yorum bekliyorum
Mommqueen Mery28 probiyotik kal yapmadnı fazlalaştrr canım ishsli gecene kadar kullanma istersen bir de antibiyotğin ishsl yapması normal
Alinduru Mery28 geçmiş olsun. Bize doktorumuz oxizinc önermişti bi demeyin isterseniz. Probiyotik toparlayacaktır ishali de.
Mery28 Deletedmom896 ilk kez hasta oluyor hemşire olduğum halde annelik çok farklı çok endişeliyim, ilk bebeğim acemilik var. Gene bunada şükür allah dermansız dert vermesin teşekkürler yorumunuz için
seymaksc Aynı durumu yaşadık. Sudocrem geçirmedi pişik ilerledi. Doktorumuz bacoderm verdi onu kullandık ve geçti çok şükür.
Mery28 Mommqueen k bakmayın biraz karışık olmus probiyotiği bırakayım mı antibiyotik kullanırken bunu mu demek istediniz acaba
Mommqueen Mery28 evet canım ben oğlum kabız oldugu için kullanıyorum mesela probiyotik kaka yapımını sağlıyor antibiyotik ishal yaptğı için bitene kadar probiyotiğe ara ver daha iyi olur 🥰
Aslancikli Bizimde her antibiyotikte olur. Enterogermina yada farkli bagirsak duzenleyicilerde verir ek olarak. Doktoruna soyle kuzum
Mery28 Aslancikli Alinduru Peekaboo önerileriniz için çok tşkler yarın muhakkak soracağım tek tek yazamadım k bakmayın bebeğim mızmız hastalıktan ötürü iyi dilekleriniz ve önerileriniz için sağolun ilk bebeğim ve ilk hastalığı endişelendim bu yüzden tşkler
Peekaboo Mery28 bizim de aynısı olmuştu, zeytinyağlı Kudret narı sürdüm aktarda satılıyor. Gece sürdüm sabah tamamen geçmişti. Çok şifalı
2bebelianne__ Mery28 aynı durumu yaşadık antibiyotiğin adını doktora verin değiştirsin bazıları ishal ve pişik yapıyor probiyotık de versen geçirmez ishali şuan bizde aynı şeyi yaşadık antibiyotiği değiştirdik hiç ishal olmadı MACROL adı antibiyotiğin doktoruna sor ıstersen Probiyotiği mutlaka ver ama
Mery28 2bebelianne__ gaz problemi için biogaia kullanıyorum zaten hiç kesmedim devam ediyorum yarın soracağım tşkler
2bebelianne__ Mery28 augementin yapmıştır ishal bana doktorum en hafif antibiyotik macrol ishal yapmaz dedi onu kullandım hiçbir sorun yaşamadım
Mery28 2bebelianne__ boğaz enfeksiyonu için verdi inanın istemeye istemeye kullanıyorum, ilaç karsıtı değilim asla ama bu kadar ufak yaşta karşılaşmasını istemezdim antibiyotikle. Ciğerlere inme durumu olabilir dedi bunada şükür tabiki nice dermansız dertler var şımarıklık etmek istemem