Tuba mugeoz akşam 8 gibi yatıyordu ve her 1,5-2 saatte bir kalkıyordu. Gece 2 gibi kalkıp sabahlıyorduk sonra😳
sherlock_mom mugeoz o dönemlerde 7 de yatardı uykuyu hep çok severdi 3 saatte bir emzirmek için kaldırırdım
hazalikom mugeoz 10 10 buçuk gibi sonrasında yavaş yavaş aşağı çektim 9 9 buçuk şimdi 4 aylık 8 buçukta uyutuyorum. Tabi bazen uyumadığı oluyor alışacak yavai yavaş. Çok kasmayın oturuyor zamanla. 2 aylıkken 10 da duş aldırırdım sonrasında uyuturdum