Sevgili anneler merhaba. Bugün rutin doktor kontrolümüzde doktor 2 aylık bebeğim için süt veya besin alerjisi olabileceğini söyledi. Diyete başlamam gerektiğini, süt ürünlerini kesmemi, kullandığım Demir ilacını hatta kullandığımız biogai damlayı Bile vegana çevirdi. Bebeğimde reflü var ve gaz sancısı var onun dışında başkaca bir belirti yok. Bu konuda tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir mi ?