Eliiifff 2 aylık bebeğim var ve grip oldu kendimi çok kötü hissediyorum. Minik bebeği grip olan oldu mu içinizde? Neler yaptınız😢
Liyam Eliiifff benimde bebeğim 2.ayında grip olmuştu maalesef o aydaki bebeğe ilaç vs birsey verilmiyor kendiliğinden atlatacak önemli olan burnunun tıkanmaması serum fizyolojiyle sürekli burnunu acın birde öksürük olurda artarsa Ozaman bi doktora görünün