İyi akşamlar anneler 🌼
8 ay 16 günlük bebeğim şu 1-2 haftadır geceleri uyanıp emdiği zaman huysuzlanıyor yani emerken birkaç kere çekip bırakıyor diğer göğsümü veriyorum ona da aynısını yapıyor yani böyle sürekli meme değiştiriyoruz emerken acaba süt mü gelmiyor diye düşündüm ama ben sıkınca geliyor bu atak mı yoksa meme reddi mi anlayamadım siz yaşadınız mı böyle bir şey ? Teşekkürler şimdiden ✨