Bebeğim 6 aylık oldu. Sadece bir gün 37.2 ateşi cıktı. Ama ne keyıfsızlik halsızllik ne de burun akıntısı ishal vs oldu. Ama bundan bıkaç gün sonra kuru öksürük başladı. Endişenlendıgım ıcın doktora götürdüm. Hasta olmadıgını dıs dönemi olabılecegını söyledi. Dudak çevresı de aşırı salya tükürükten kızarmıştı. Ama hapşurmaya da başladı. Anlamadım ki doktor hasta degıl dıyor ama bu kadar hapşuruk dişle nasıl alakalı olabılırki. ? Hıc boyle benzer durım yaşayan oldumu? Acaba alerjık mi dıcem ama henuz ek gıdaya yenı gecicem. Yardım lütfen :(
o oksürdükce hapsurdukca bısı yapamamak üzüyor benı. Tek yaptıgım bol emzirmek.