Kızlar geçen gün bebeğime balık yağı içirmeye çalışırken üzerine döküldü. Neyse bende diğer çamaşırlarıyla birlikte dün yıkadım. Allah ımm yok böyle iğrenç bir koku. Çamaşırlar kuruduktan sonra yemin ederim leşş gibi balık kokuyodu hepsi 😪 sonra tekrar yıkadım. Üstelik deterjanı daha fazla koyup 60 derecede ama olmadı bi türlü gitmedi o koku. Sizin başınıza geldi mi? Tüm kıyafetleri çöp mü olacak şimdi 😒 çünkü baya baya kötü kokuyor. Resmen balık kokusu sinmiş her yere 😢