Hazel12 tamamen bitesiye emzir canım zaten sütün gelmezse emmek istemeye bilir bende günde 3 kere emziriyorum şimdi bi sonra ki hafta 2 kere sonra da 1 derken bitirecem inşallah yavaş yavaş zaten 2 yaşından sonra kesmeyi düşünüyordum buda bahanesi gibi oldu hayırlı bi şekilde keseriz hem bebelerimiz için hem de bizim için çok zor bi süreç kazasız belasız atlatırız inşallah