Arkadaşlar bugün kızlar arasında konuşuyorduk. Arkadaşım bebeğine 90cc mama yapıyormuş. 30 cc kalıyormuş. Ama onu dökmüyorum diyor üzerine su ilave edip ölçeğe göre su ilave ve mama ilave ediyormuş. Yada fazla kaldıysa onu tekrar cezvede ısıtıp veriyormuş süt gibi düşünün. Sizce normal mi bu. Bişi diyemedim hiç yapmadım böyle.