mucizem_200921 2 gün bebeğimi kucağıma aldım emmeye çalışıyordu uyuyordu sürekli meğer kanında enfeksiyon varmış bir hafta yoğun bakımda kaldı bir yandan üzüntü bir yandan ise bir şey yapabilmek için gece gündüz 3 saatte bir süt sağıp hastahaneye götürdüm ne çıkarsa. Çıkınca bir süre daha kendini toparlasın diye süt sağdım 15 günlük oldu emmek istiyordu ama artık biberona alışmıştı aksın istiyordu. Günlerce ağladım emziremiyorum diye kendimi harap ettim. Şimdi 1,5 aylık olduk üzüntümden sütüm bir miktar azaldı tekrar artıramadım, gittiği yere kadar sağmaya devam edeceğim. Üzülmeyin sizde en önemlisi sağlıklı olmaları, bilmiyorum küvezde kaldımı bebeğiniz ama öyle zorki günde bir kez 10 dk görebilip tüm bakımını beslenmesini hemşirelere emanet etmek.. ve minicik kollarına damar yolu açılması.. Rabb’im hepsine sağlık sıhhat versin, doya doya öpüp sarılalım yavrularımıza..