Kendi kızımın hikayesini anlatayım doğduktan çok kısa süre sonra yüzünse kırmızı minik noktalar oldu isilik dedik krem sürdüm geçti çok gazı vardı 3 ay dedik geçmedik 6 ay dedik geçmedi emekleyince azalır dedik kısmen geçti uyluları çok sıkıntılıydı arada kakası sümüksü geliyordu ondan şüphelenip doktora gittim arada çok fazla döküntüsü oluyordu vücudunda doktor alerjisi olabilir denetip göreceksin dedi süt ürünlerinden başlayarak mustela doğduğundan beri sürüyorum şampuanını da kullNıyorum bir hafta denedim baktım pek birşey farketmedi normale döndük vücudunu sürekli kaşıyor kanatana kadar telrar alerji uzmanına götürdüm test yaptılar yumurta süte alerjisi yok dedi oh ne ala dedik dermatit sadece dedi deri testine gerek duymayıp meşhur kortiZonlu kremi verdi neyse sürdük geçti ama sonra yine kaşınmaya devam etti popoda aniden pişikleri oldu en son doktora gittiğimizde kendi çocuğununda alerjiden çok çektiğini sıkıntı yaşadıklarını anlattı ve buğday olan herşeyi ve süt ürünlerini ikisini birden 4 hafta hayatından çıkaracaksın iki haftada dahi temizlenmiyor vücuttan dedi buğday alerjisi çok yaygınlaşmış kıZım 11 aylık ve bize bu adını koyamadığımız alerji durumu çok sıkıntı çektirdi doktor eğer bebekte reflü ,çok gazlı olma durumu geceleri ağlayarak uyanma , uyku düzensizliği gece sık uyanma durumları mevcutsa altında genelde alerji yatıyor dedi testlere güvenmeyin bunu sadece deneyerek ve iyi gözlemle bulabilirsiniz dedi coresatin pembeyi rahatlıkla tüm vücuduna sürebileceğimi söyledi mustela bence çok kuru dermatit bir cilt için yetersiz fazla şişirilmiş bir ürün ki doktorda sizin için yetersiz bitince başka bir kreme geçelim dedi eledel diye kortizonsuz bir krem verdi döküntüleri için.
Bu tarz hikayesi olanlar büyüdükçe azalır gibi düşünmeyin ben 1 yaşında geçer gibi nir hatalı düşünceye kapılmıştım ama maalesef geçmiyor hemen doktor da aynısını dedi alerji uzmanları diyete gerek duymuyor ama bebek bu sırada çok büyük sıkıntılar çekiyor dedi kızının 15 aylıkken geçmiş alerjik durumu