Ed71 1 Ay 1 günlüğuz ve geçen sarılığımız tekrar başlamış kan ve idrar verdik sonuç almadk henüz doktor anne sütü sarılığı büyük ihtimal dedi ama napacagimi bilmiyorum sürekli emiyor zaten buna rağmen napayım daha ben dünden beri cok kötüyüm
Gozde85 Ed71 canim tamda ayni vakitte benim.basima geldi oysaki ilk gunlerde atmistik sariligi 1 ayliknkontrolde 15 cikti takipte kal.iki uc gune git kan ver bol.bol emzir mama ver yetmiyorsa bol idrarla atacaklar sariligi 36 gunluguz dun baktirdim 11 cikti ins dahada dusecek
Ed71 Gozde85 verdik bakalım kan idrar değer kaç bilmiyoruz gidcez çarşamba kontrole ozaman belli olacak neden olduğu
Ed71 Gozde85 çok stres oldum ya dünden beri canım sıkkın taktım resmen..tam gece uykusu düzene giriyor derken şimdi ikdebir emzirmek zor oluyor uyanmıyor
Gozde85 Ed71 carsambaya kadar bi guzel besle canim bizim kan uyusmazligindan sarilik.oldu bebegimiz tek caresi iyi beslemek uyanmiyorsa topugunu sık poposunu ac ben oyle yaptim 1 haftada 15 den 11 e dustu gozleri hala sari doktor en son gozlerinden gider dedi
Gozde85 Ed71 anliyorum canim uykusuzluk cok zor bebek uyudugunda hemen bende uyuyorum yoksa gece hayatta kalkamam
Ed71 Gozde85 12de gece uykusuna geçiyor 3de emiyor 6da kendi uyanıyor gündüz saat başı hatta yarım saate emiyor ama gecemiz öyle